perjantai 8. elokuuta 2014

Birthday in Helsinki

Moi ihanat! Yksi asia mitä olin unohtanut mainita tässä parisen päivää sitten oli että kävin eilen Helsingissä ja tänään olen saapunut takaisin kotiin. Syy miksi menin Helsinkiin oli että rakas poikaystäväni täytti 19 vuotta ♥. Niin mentiin sitten yhdessä Helsinkiin yhdeksi päiväksi sitä viettämään. Heräsimme eilen suunilleen seitsemältä aamulla ja otimme bussin Turusta Helsinkiä kohti... bussimatkaan meni semmoinen kaksi tuntia ja saavuimme perille yhdentoista aikoihin. Hotellimme missä yövyimme oli Scandic mikä oli tosi hyvä koska sijaitsee ihan kampin vieressä eli siis ihan keskustassa. Emme kuitankaan saanut huonetta vasta kello yhden jälkeen niin lähdimme tuhlaamaan aikaamme vaatekauppoihin ja tankkaamaan myös vatsamme Pizza hut:issa.

Kello yhden jälkeen lähdimme takaisin hotelliin ja saatiin myös huone ja kaikki tavarat myös jätettyä sinne.

Tässä oli myös pieni maisema hotelli huoneesta...

Oltiin hotellissa ihan parisen minuuttia ja lähdettiin siitä sitten takaisin vähän shoppailemaan. Päädyttiin myös ostosreissulla ostamaan yhdet herkulliset letut mikä oli ehkä vähän huono ajoitus koska ulkona alkoi juuri silloin kaatosatamaan ja ukkostamaan ihan kamalasti...saatiin kuitenkin letut syötyä yhden katoksen alla ja lähdettiin kampin ostoskeskukseen odottamaan että jos se sade lakkaisi. Yhden tunnin odottelun jälkeen aurinko paistoi kauniisti taas ulkona ja päädyttiinkin sitten poikakaverin kanssa linnanmäelle.

Oltiin aika lyhyt aika linnanmäellä koska meidän piti kuitenkin ehtiä jonnekkin ravintolaan viellä illaksi syömään koska kello alkoi olemaan aika paljon mutta ostettiin pari yksittäistä laitelippua ja niillä päädyimme tottakai vanhaan klassiseen vuoristorataan ja tulirekeen. Laitteiden jälkeen lähdettiin kävelemään takaisin hotellia kohti.

Mun rakas ♥

Hotelliin päästyämme jalat olivat hirveen kipeät koko päivän kävelyn jälkeen mutta vaihdettiin vähän hienommat vaatteet päälle ja lähdettiin Manhattan steak house ravintolaan syömään. Molemmat haluttiin jonkinlainen pihviateria niin tilattiin molemmille pippuripihvit mikä mun mielestä oli paras pippuripihvi mitä ravintolassa olen syönyt! Myöhemmin tilasimme viellä hotellissa yhdet drinkit ja melkein silloin kello oli niin paljon että lähdimme hotelli huoneeseen nukkumaan. Unohdin aikaisemmin mainita että lahjaksi poikaystäväni sai yhden xbox pelin mistä syntyi iso ilo ja hymy hänen kasvoilleen. ♥

Tässä oli parit ostokset viellä reissulta...