maanantai 25. elokuuta 2014

Something white, black and grey

Tänään olikin tällainen ihanan lyhyt koulupäivä ja kello olikin vasta niin vähän koulupäivän jälkeen että tuli kierreltyä kaupungilla parin koulukaverin kanssa. Löysin kaupungilta myös ihanan uuden talvitakin BikBok:ista mikä on ihan täydellinen! Mutta pienintä kokoa ei ollut niin tulen nytten odottelemaan että niitä kokoja tulisi lisää kauppoihin! Mulla vaihtelee myös sen talvitakin kanssa että minkä värin haluaisin? Mulla on mielessä kokoajan musta tai vaaleanpunainen. No eiköhän se sitten tule päätettyä kun on käynyt sovittelemassa niitä molempia! Ennenkun koulupäivä alkoi tänään mulla oli ihan kamala hiuskriisi! Hiukset ei sitten millään halunnut näyttää järkeviltä missään kampauksessa... Niimpä päätin sitten että laitan ne pelkkään nutturaan. Kuvissa on tämän päivän asusta ja pakko kysyä että eikös vaan että noi mun converset näyttävät aika puhtailta? Nimittäin heitin ne edellisiltana pesukoneeseen kun yksi kaveri oli sitä mulle ehdottanut niin tuli kyllä aika puhtaaksi!




Takki - VeroModa
Huivi- ?
Neule - Mango
Farkut - DrDenim
Laukku - Bershka
Kengät - Converse









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti