torstai 30. lokakuuta 2014

Ostoksia laivalta

Viikko on taas kulunut ja tänään pääsin takaisin kotiin laivalta! Ihanaa olla taas kotona! Kun olin nyt nämä seitsemän päivää laivalla on siellä taphtunut vaikka mitä mutta yksi tapahtuma oli hyvin ainutlaatuinen minulle. Lauantaina olin saanut kuulla että saan meikata yhden henkilön yhdelle ryhmälle ja siinä sitten saan mikrofoniin myös kertoa vähän vinkkejä meikkaamisesta ja vähän selostaa samaan aikaan että mitä teen kun meikkaan. Luulin itse ennen että tässä ryhmässä on varmaan noin 16 henkilöä KUNNES sain sitten tietää että niitä onkin noin 46 henkilöä!? Iski pieni paniikki koska en ole ikinä tehnyt tai puhunut niin monelle ihmiselle ja varsinkin kun piti viellä meikata. Mutta kun aloitin meikkaamisen niin tuli heti sellainen tunne että tää tulee menemään tosi hyvin ja niin se menikin! Paremmin ei olisi voinut mennä ja olin jälkeenpäin itse niin shokissa siitä koska olin niin yllättynyt itsestäni että oikeasti pystyin siihen!! Tämä oli ainakin sellainen asia mikä toi mut pois mun mukavuusalueelta ja tekisin mielelläni samanlaisen jutun uudestaan jos sellainen mahdollisuus tulisi! Eli haluan teille kaikille muille sanoa ja rohkaista että jos teille tulee jotain elämässä vastaan mikä voisi tuntua siltä että sitä ei pystyisi tekemään ja mikä pelottaisi ihan älyttömästi, mutta kun sen asian on saanut tehtyä niin haluan vain sanoa että silloin on kyllä itsessään aivan voittajan tunne! 


Dior:in Lip Maximizer tuli ostettua laivalla en ostanut sen takia että se tekee huulet vähän isomman näköisiksi vaan koska se on ihan älyttömän hyvä huulikiilto! En ole ennen omistanut yhtäkään Dior:in tuotetta mutta nyt olen kyllä aivan rakastunut siihen merkkiin ja kannatan oikeasti jos haluaa ostaa jonkun hyvän huulipunan tai huulikiillon niin joskus voi kokeilla sitä vähän kalliimpaa merkkiä koska esim tämä Diorin huulikiilto pysyy tosi kauan huulissa ja vaikka sitä laittaisi tosi paksun kerroksen huuliin niin se ei muutu tahmeaksi kun liikuttaa huulia kun puhuu jos ymmärrätte mitä tässä koitan selittää. Ja huulipunat myös pysyvät paljon paremmin ja pidemmän aikaa kun ehkä vähän halvemmat merkit mutta en ole mitään halpoja merkkejä vastaan itse rakastan lumenen ja lorealalin meikkejä ja näitä muita mitä myös löytyy mutta olen siis myös kokeillut halpoja huulipunia mitkä ovat oikeasti olleet tosi hyviä ja sitten on ollut myös vähän niitä huonompia. Mutta tää huulikiilto antaa myös pienen effektin huulille että ne näyttäis isommilta ja mainitsen että sen vaikutus on vielä tehokkaampi jos viidentoista päivän ajan sitä laittaa iltaisin ennen nukkumaan menoa huulille niin silloin pitäisi näkyä ero huulissa. En ole itse viellä kokeillut mutta jossain vaiheessa on kyllä pakko itse kiinnostaa että toimiiko se oikeasti. 


Oli tottakai pakko hankkia myös Dior:ilta värillinen huulikiilto aivan ihana on tämä väri ja paljon pigmenttiä!


Tää oli myös mun ensimmäinen YSL huulipuna minkä ostin ja olen ihan täysin rakastunut tuohon sävyyn ja miten ihanan voidemainen se on huulilla ja helppo levittää.


Rakkaalle äidille ostin pieneksi lahjaksi laivalta tän Guerlainin huulipunan... ♥



RAKASTANRAKASTAN NÄITÄ KENKIÄ!!! Olen katsonut monen ihmisen blogia ja kadulla olen myös huomannut kun monella on ollut nää Timberlandin kengät päällä ja vihdoin sain itselleni hankittua noi!




Ihanaa oli päästä monen päivän jälkeen kirjoittelemaan tänne blogiin! Oikein mukavaa loppu iltaa teille kaikille! ♥





2 kommenttia:

  1. Oi aivan ihania ostoksia<3 ah! Nuo kengät! Tervetuloa linkittämään sinun blogi ja samalla osallistumaan arvontaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano noi kengät on niin ihanat! Okei kiva kuulla pitää käydä katsomassa! :)

      Poista