torstai 9. lokakuuta 2014

Red lips

Moikka ihanat pitkästä aikaa! Siitä on jo vähän yli viikko sitten kun kirjoittelin tänne viimeksi mikä on tosi harmi. Nämä kaksi viimeistä viikkoa on mulle ollut melkeen pelkkää työntekoa. Mutta parin päivän päästä se loppuu ja sitten alkaakin mun työharjoittelu jakso koulussa. Tänään ehtisin nopeasti kaverin kanssa ottaa asukuvia mutta ei kylläkään niin hirveän kauan koska mulla alko työt kahdelta päivällä. Itseasiassa mulla olis pitänyt olla vapaapäivä tänään  mutta tarvittiin kiireapulaista töihin niin tottakai lähdin! Niin harmi oli että en ehtinyt kun melkein vain 30 minuuttia nähdä yhtä kaveria ennen töitä. Kun otsikko kertoo niin mulla oli tänään myös punaista huulipunaa huulilla, mitä en ikinä melkein käytä mutta näin syksyyn se näyttää todellakin ihanalta!





Karvaliivi - Seppälä
Paita - BikBok
Vyö - Seppälä
Farkut - Dr.Denim
Laukku - Virosta
Kengät - DinSko







4 kommenttia:

  1. oletpa kaunis<3 punainen huulipuna sopii todellakin näin syksyyn :) ihana tuo karvaliivi<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Tuuli! ♥ Olen aivan samaa mieltä! :)

      Poista
  2. Voi kuin kaunis oot! Ja niin kiva asu <3

    VastaaPoista