sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Good Friends Are Like Stars

MoiMoi!! Tänään oli treffit kaupungilla mun kahden ihanan kaverin kanssa ketä olen tuntenut ala-asteelta asti! ♥ En ole pitkään aikaan heitä nähnyt niin oli tosi ihanaa taas nähdä ja kertoa kaikki viime aikaiset tapahtumat. Käytiin kaupungilla kuvailemassa niin tässä tulee nyt pitkästä aikaa päivän  asusta kuvia!


Kaulahuivi - Ginatricot
Nahkatakki - Chiquelle
Laukku - (saatu)
Farkut - DrDenim
Kengät - Converse


Kaupungilla iksi myös pieni nälkä niin käytiin syömässä pienet pizza palat, nam.


Tässä oli meistä kolmesta myöskin kuva. ♥


"Good friends 
are like stars.
You don't always see them,
but you know they're always there."









6 kommenttia:

  1. Ihana postaus, kyllä tuollaiset ystävät ovat sitten tärkeitä ♥ Ihana asu myös, tuo MK:n laukku <3

    VastaaPoista
  2. Tosi ihana asu ja kuvat muutenkin :) Jäin ihastelemaan sinun ripsiä kun ne näyttää niin tuuheilta ! :D♥ Ja ihana kun olet päässyt näkemään pitkäaikaisia ystäviäsi, itselläni ei ole ala-aste ajoilta kuin yksi ystävä kestänyt matkassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kiitos Jasmina! ♥ Noista mun ripsistä olen saanut kuullakkin aika paljon positiivista! Voisin jossain kohtaa tehdä siitä jopa postausta mutta salaisuus niiden tuuheuteen ja pituuteen on ripsiseerumi! :) ♥

      Poista
  3. Aivan ihana asu♥ Sulla on tosi kiva tyyli! ja hei, kiva että ala-asteelta on vielä kaverisuhteita, harvalla nimittäin on!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi! ♥ ♥ Olet oikeassa tiedän itsekin että harvalla ihmisellä jää jäljelle jotain kavereita ala-asteelta, olen tosi kiitollinen että mulla on tallella kaksi kaveria sieltä ketä olen tuntenut nyt noin 12 vuotta! :) ♥ Kiitos vielä kerran kommentistasi! ♥

      Poista