perjantai 1. toukokuuta 2015

Hauskaa Vappua!

Moikka moi ihanat! Oikein hauskaa vappua kaikille! Itselläni ei ole hirveästi tullut vietettyä tätä vappua koska olin eilen neljään asti töissä. Kun lopetin viimeisen työharjoittelu päiväni eilen niin illalla sain pitkän kolmen viikon jälkeen tavata Mathiaksen. Mathias oli ollut kolme viikkoa armeijassa ja vihdoin hän pääsi sieltä kotiin! Oli kyllä ollut hirveä ikävä kun ei kolmeen viikkoon ole nähnyt toisiaan. Koska olemme seuraavalla viikolla ollut Mathiaksen kanssa kaksi vuotta yhdessä päätimme mennä tänään vähän etuajassa viettämässä sitä koska emme tule taas näkemään seuraavalla viikolla koska hän on armeijassa ja minä lähden sitten Hankoon seuraavaksi työharjoitteluun. Olen niin innoissani kun pääsen Hankoon työharjoitteluun koska rakastan yleisesti Hankoa keväällä sekä kesällä. Tulen varmasti ottamaan jotain kuvia kun siellä olen mutta siitä en viellä tiedä kuin usein pääsen tänne blogiin kirjoittelemaan ja en ole myöskään varma jos otan läppärini sinne mukaan koska nettiyhteys siellä on hyvin hidas. No mutta ei tästä masennuta se on sitten seuraavan viikon ongelma! Mutta kävimme silti tänään ravintolassa syömässä ja yleisesti vietettiin yhdessä oikein mukava ilta. Alapuolella kolme kuvaa illan asusta!


Mekko - Selected
Bleiseri - BikBok
Laukku - (saatu)
Kello - Guess





4 kommenttia:

  1. Oi sä näytät niin kauniilta! Mä vaan aina jaksan ihailla sun hiuksiasi:D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos ihana! <3 Tuosta sun kommentista tuli mieleen että voisinpa tehdä jossain kohtaa postausta mitä tuotteita käytän hiuksiini koska ostin äskettäin uuden shamppoon ja hoitoaineen ja mun hiukset ei ole ikinä ennen ollut näin hyvässä kunnossa ja näin sileät! :)

      Poista
  2. ihanan simppeli mutta tyylikäs asu! <3 voin kuvitella miten raskasta voi välillä olla kun toinen on armeijassa eikä näe niin usein :( tsemppiä sinne suuntaan ja myös työharjoitteluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tuuli!! <3 Joo on se vähän raskasta jos myönnetään. Jos hän on poissa kaksi viikkoa niin se ei tunnu missään mutta kolme viikkoa alkaa kyllä olemaan jo vähän liikaa! :) Kiitos myös tsempeistä! Maanantaina on ensimmäinen työpäivä ja se hoitola missä olen on tosi pieni mutta suloinen (voisin pyytää jos saisin luvan ottaa kuvia siellä että voisin täällä blogin puolella myöskin näyttää millaisessa paikassa olen) ja on myös hauskaa saada työskennellä vähän pienemmässä hoitolassa kun on tottunut sellaiseen paikkaan missä aina käy ihmisiä ja on kauhea meno kokoajan päällä! :)

      Poista