keskiviikko 24. syyskuuta 2014

My morning breakfast


Tänään koulu alkoi vähän myöhemmin niin oli ihanaa että sai tehdä omat aamuaskareet ihan rauhassa ja jopa syödä kunnolla aamiaista! Mulla on yleensä niin tiukka aikataulu jos koulu alkaa 08.00, niin en ikinä ehdi syödä kunnolla aamupalaa mikä johtaa siihen että joudun aina noukkimaan jääkaapista jotain syömistä mukaan. Mutta tänään siis ei ollut niin kiire kun yleensä niin sain syötyä kunnolla ja tarpeeksi!


Olen melkeen vuoden verran syönyt puuroa aamupalaksi. Ja itse rakastan syödä puuroa aamulla! Ennen vihasin sitä mutta nyt en voisi kuvitellakkaan aamua ilman puuroa! Mulle toi puuro toimii niin hyvin aamupalaksi, koska mulla on muutenkin vaikeeta syödä hirveästi mitään kunnollista aamupalaa heti heräämisen jälkeen niin syön pienen annoksen puuroa ja laitan jopa siihen aina lisukkeeksi mansikoita tai mustikoita. Ja toinen hyvä asia puurossa onkin se että vatsa toimii paremmin ja mulla ei yleensä iske nälkäkään heti kun tulen koululle koska yleensä jos olen syönyt jotain muuta aamupalaksi paitsi puuroa niin mulle iskee kauhee nälkä jo monta tuntia ennen lounasta. Olen tällä hetkellä rakastanut tuota Myllärin luomu kaakao-kaurapuuroa, NAM!


Toivottavasti teidänkin aamunne alkoivat tänään hyvissä merkeissä! ♥



3 kommenttia:

  1. Juuri tällaisesta aamiaisesta puhuin ihan äsken blogissani! Käsittämättömän ihanan näköistä <3 :) Jäin lukijaksi! Tykkään sinun tyylistä pitää blogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuinka hauska kuulla! :) Ihanaa jos tykkäät itsekin lisäsin itseni sun blogiin lukijaksi sulla on ihanan positiivisia ja pirteitä kuvia! ♥

      Poista
    2. Kiitos <3 :) Tervetuloa uusi ihana lukja!

      Poista