sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Sunset

Viikko on kulunut niin nopeasti ja tänään on jo sunnuntai ja huomenna alkaa taas aivan uusi viikko. Tällä viikolla ei ole hirveen ihmeellistä tapahtunut paitsi treenaamista, koulun käyntiä ja nukkumista. Olen niin onnellinen että olen jo saanut järkkättyä itselleni työharjoittelupaikan ja jopa parin viikon työkeikan. En nyt kuitenkaan täällä blogissa uskalla mainita että missä tulen tekemään töitä. Harmi että siitä on jo viikko sitten kun kirjoitin tänne blogiin viimeksi! Koulu vie aika paljon ajastani pois. Mutta ei tarkoita sitä etten teksisi postauksia vaikka kuluisi kokonainen viikko milloin olen viimeksi kirjoitellut. Kävin eilen poikaystäväni kanssa katsomassa yhtä teatteria logomossa, nimeltään "Atlantis". Siitä oli hirveän pitkä aika milloin viimeksi olen käynyt katsomassa teatteria mutta se oli silti näkemisen arvoinen mutta oli ehkä vähän turhan pitkä koska se kesti vähän yli kolme tuntia. Kävimme teatterin jälkeen Parillassa syömässä äitini ja isäni kanssa. Tässä alapuolella tulee vähän auringonlasku kuvia mitkä napsisin tässä yksi ilta kun olin lähdössä Paraisia kohti.




Lähden tästä vähitellen unten maille...Öitä!♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti