lauantai 7. helmikuuta 2015

Two New Beauty Products


MoiMoi ihanat! ♥ Halusin tulla jakaamaan teille kaksi uutta kosmetiikka ostosta mitä olen löytänyt. Ihan ensimmäiseksi tämä Anastasia Beverly Hills:in kulmakarva "voide/geeli". Olen kuullut tästä tuotteesta niin paljon ja niin kauan halunut testata sitä ja vihdoin päätin sitten hankkia sen! Älkää pelästykö tuota hintaa koska voin vaan sanoa että toi tuote kestää ikuisuuksiin! Ja nyt varmaan joku ihmettelee että miksi otin sävyssä tumman ruskea kun mulla on vaaleat hiukset, no syy on se että olen nyt värjännyt hiukseni takaisin tumman ruskeiksi mitkä mulla viimeksi varmaan oli yli vuosi sitten! Haluan aina kokeilla vähän vaalentaa hiuksia mutta aina päädyn takaisin siihen tummaan väriin koska se tuntuu jotenkin omalta. 


Toinen ostos on siis Mac:in korostuspuuteri. Tästäkin tuotteesta olen saanut kuulla erittäin paljon positiivista palautetta ja mä ostinkin muuten tän puuterin parisen viikkoa sitten ja en voi muuta sanoa että VAU. Tää tuote tekee kyllä kaikki mitä vaan voisi kuvitella! Antaa kasvoille ihanan hehkun ja loisteen!



2 kommenttia:

  1. Kuulostaaa niin hyviltä tuotteilta!! Apuaa!! Mää haluan tuon macin korostuspuuterin <3 ai että!! :*<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat tuotteet ovat olleet käytössä parisen viikkoa nytten ja siis molemmat ovat kyllä ihan täydellisiä ja todellakin hinnan arvoisia!! :)

      Poista