keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Cleaning my room

Mulla on vähän joka päivä ollu jotain menoa ja nää viimiset päivät mun huone on ollu ihan kauheassa sekamelskassa. Vaatteita on pitkin poikin koko lattiaa ja muutenkin kaikki mun tavarat ei oo niissä paikoissa missä kuuluu olla ja mulla on ollu myös tossa kivasti pari laukkuu mitä en oo purkanu kun oon ollu aina jossain. Eli tänään siis päätin et siivoon mun huoneen kun vihdoin oli tämmöinen päivä ettei ollut mikään kiire mihinkään. Tuli viikattua aika paljon vaatteita takaisin vaatekaappeihin mutta eniten kyllä viikkasin noita treeni vaatteita kun yleensä ne tulee jätettyä helposti esille kun on käyny treenaamassa nii haluaa vaan heittää nopeesti ne pois.



Mulla saattaa olla sama ongelma hajuvesissä ja vartalovoiteissa kun vaatteissa että jätän niit pitkin poikin koko huonetta käytön jälkeen mutta nyt ne kaikki seisovat hienosti omilla paikoillaan. :)







Mutta nyt on siis huone siivottu ja mulla melkeen menee loppu päivä ihan rennoissa meiningeissä.





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti