tiistai 29. heinäkuuta 2014

One year can make big changes

Selailin tänään kuvia koneelta ja mulle tuli sopiva postausidea samaan aikaan kun katselin näitä vanhoja kuvia, nimittäin tulen laittamaan tähän alapuolelle kuvia minusta mitkä ovat vuoden vanhoja kuvia. Tuli ihan sellainen fiilis kun katoin näitä mun valitsemia kuvia et ei vitsi toi en oo mää! Pointti tässä vaan on se kuinka paljon yksi vuosi voi ihmisessä tehdä muutoksia! Itse huomaan tosi paljon itsessäni muutoksia vaikka nämä kuvat ovat vain vuoden vanhoja! Kuvista huomaa että mulla on viime vuotena ollut liukuvärjätyt hiukset mitkä olin silloin ihan itse kotona värjännyt ja väri ei ehkä ollut ihan paras mahdollinen.












Tähän haluan viellä lisätä että jopa mullakin on tyyli vaihtunut vain vuodessa! Uskomatonta miten monta asiaa voi vaihtua niin lyhyessä ajassa. Mulle tuli tälleen yhtäkkii vaan tämmöinen fiilis laittaa jotain vanhempaa kuvaa tänne blogiin ja itseasiassa se voi ehkä ollakin ihan hyvä asia niin näette minkälainen olin silloin verrattuna tähän päivään. Jos teitä kiinnostaisi niin voisin joskus tehdä sellaisen postauksen missä laittaisin vaikka kuvia yläasteeni ajalta? :)











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti