maanantai 21. heinäkuuta 2014

Favorite summer makeup products


Tässä yläpuolella olis mun kesän lemppari meikki tuotteet mitä oon käyttäny melkeen jokaisena arki päivänä. Rakastan tosi paljon käyttää erilaisia luomivärejä mutta kesäisin se yleensä jää melkeen kokonaan pois ihan vaan sen takia koska kun itse vietän auringossa tosi paljon aikaa ja jos haluan sen jälkeen nopeasti lähteä johonkin niin koitan pitää meikin tosi luonnollisena ja kevyenä. Tulen tässä alapuolella kertomaan vähän jokaisesta tuotteesta miksi se on toiminut niin hyvin minulla ja miksi itse olen tykännyt siitä.


Loreal, Nude magique BB cream (Light skin tone) - Eli tosiaan kun saan rusketusta kesäisin vaihdan yleensä mun oman meikkivoiteen vähän tummempaan sävyyn. Yleensä myös kun laitan meikkivoidetta niin käytän aina meikkisivellintä tai sientä mutta kesäisin tykkään laittaa sen ihan käsin kasvoihin. Elikkä olen käyttänyt tätä Lorealin BB voidetta mikä on tosi helppo levittää käsin ja tuntuu tosi kevyeltä myös iholla. Tässä BB voiteessa on se hyvä että se kosteuttaa samalla ihoa (mikä on tosi hyvä koska aurinko saattaa tehdä ihosta tosi pintakuivan) ja sulautuu myös tosi hyvin omaan ihon sävyyn.

Loreal, Nude magique BB powder (Light skin tone) - Tää puuteri mulla on ollut vasta hetki aikaa mutta on ollut tosi aktiivisessa käytössä nämä kaksi kuukautta. Hankkisin sen takia tän puuterin ihan vaaleimpana sävynä koska en halunut että se antaa mitään lisää väriä kasvoihin mitä meikkivoide on jo itsessään antanut. Oon kuitenkin ollut tosi tyytyväinen tähän puuteriin koska se tottakai ottaa kiiltoa pois kasvoista mutta se mitä eniten tässä pidän on että se tekee ihon tosi pehmeän näköiseksi.


H&M Blush (Spring flower) - Tää h&m poskipuna mulla on ollut tosi pitkän ajan käytössä. Aloitin käyttää sitä viime kesänä ja oon ottanut sen takaisin käyttöön nyt tän kesän alussa. Tää poskipuna näyttää niin ihanalta ihon päällä kun on vähän saanut sitä ruskehtavaa väriä kasvoihin, niin tuo pinkkimäinen ja oranssimainen sävy korostaa sitä oman ihon hienoa väriä.

Viva la diva, Eyebrow colour (Dark) - Omiin kulmiin voin joskus käyttää kulmakynää tai sitten jotain ruskean sävyistä luomiväriä ja tää mulla vaihtuu tosi usein mitä tykkään käyttää mutta nyt viimeaikoina olen enemmäin käyttänyt ruskehtavaa luomiväriä. Lopputuloksesta tulee tosi pehmeä ja luonollinen ja tätä palettia voi myös käyttää ihan luomivärinä vaikka siinä lukee että on tarkoitettu kulmakarvoille.


Silmiin mulla vaihtelee tosi usein että laitanko eyelineria ja ripsiväriä vai sitten pelkästään ripsiväriä. Toi eyelinerin käyttöhän ei oo mikään pakollinen mutta mulle se on vaan aina tuntunut niin omalta ja ajan kanssahan sitä oppii laittamaan sen viellä paremmin!

Inglot, Liquid eyeliner (Black) - Tätä eyelineria mä oon käyttänyt yläasteen 8 luokalta asti! En oo pystyny vaihtaa kun oon ollu niin tyytyväinen tähän! Oon kyllä kokeillu erilaisia eyeliner kyniä mutta tuntuu että ne aina vaan irtoaa ja sitten oma silmäluomi on aina ihan mustana. Eli oon enemmän itse tykännyt käyttää liquid eyelineria ja varsinkin Inglotin omaa sen takia koska se kuivuu tosi nopeasti kun sen laittaa ja esim väri musta niin ei oo semmonen kiiltävän musta vaan ihan matta värinen. Ja lisään viellä tähän että sivellin mikä on kiinni sen korkissa kun sen avaa niin on tosi ohut eli sillä voi tehdä ihan ohuen eyelinerin tai leveämmänkin.

Maybelline, Colossal go extreme volum mascara (Black) - Ostin tän maybellinen ripsivärin ehkä pari viikkoa sitten ja yksi asia mitä oon rakastanu tässä ripsivärissä on se että se tuo kivasti tuuheutta omiin ripsiin!


Tässä viimeisimpänä mulla on pari huulivoidetta mitkä on ollu mun ihan lemppparit ja kerron niistä molemmista lyhyesti tässä samassa eli ensimmäiseksi tuo Maybellinen baby lips huulivoide minkä hankkisin Ruotsista (en tiedä onko niitä jo myynnissä Suomessa) on niin hyvä ja oon niin tyytyväinen siihen että en itse ole tarvinnut käyttää mitään huulipunaa koska se antaa semmoisen kivan loisteen ja pienen pinkkimäisen sävyn huuliin ja tottakai kosteuttaa! Toi baby lips huulivoide mikä mulla on käytössä on nimellä "Peach kiss"
Mun toisena lemppari huulivoiteena on ollut tuo Eos huulirasva ihan sen takia koska se on tosi KOSTEUTTAVA ja tuoksuu kerrassaan ihanalle. Käytän sitä itse aina ennen kun aloitan meikkaamisen niin huulet ehtii saada sen tarvittavan kosteuden jos haluaa laittaa lopuksi jotain huulipunaa. Ostin ton Eos huulirasvan Kicks:istä.

Elikkä tässä mulla oli mun omat lemppari meikkituotteet näin kesäksi toivottavasti tykkäsitte ja toivon ettei tullut liikaa sitä tekstiä mutta yleensä se on tosi vaikeaa pitää sitä tosi lyhyenä jos oikeasti haluaa kehua jotain tuotetta ja kertoa siitä! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti