lauantai 13. kesäkuuta 2015

Denmark

Moikka! Arvatkaapas mitä? Tänään olen lähdössä Tanskaan viikoksi äidin ja isän kanssa. Istun varmaan jo laivalla matkalla Ruotsiin kun tämä postaus ilmestyy blogiini. Tulen olemaan Tanskassa noin viikon verran ja lupaan että kuvia tulee varmasti paljon otettua! Olen viimeksi käynyt Tanskassa vuonna 2009, eli siitä on aika pitkä aika kun viimeksi kävin siellä. Rakastan Tanskaa yli kaiken! Koko ympäristö Tanskassa on vaan niin ihana ja myös heidän pitkät kauniit rannikot! Olin viimeksi niin nuori kun kävin Tanskassa että muoti ja vaatteet eivät silloin olleet omana kiinnostuksen kohteena. Mutta tällä kertaa kun olen vanhempi ja muoti kiinnostaa niin tulee olemaan tosi jännää nähdä mitä kauppoja sieltä tulee löytymään! Ja viellä palaan samaan asiaan että vaikka olen viikon poissa niin on minulla pari ajoitettua postausta teille luettavaksi, ettei täällä blogin puolella tule ihan hiljaista vaikka olenkin poissa kotoa. Alapuolelle laitoin pari kuvaa Tanskan rannikosta mitkä ovat otettu myöskin vuonna 2009.


Nähdään viikon päästä uusien postauksien merkeissä! ♥

2 kommenttia:

  1. Oij oi oiiij! Hauskaa matkaa sinne, tuo mukanasi paljon kuvia ja tunnelmia, en malta odotella pousteja tästä sit! Mukavaa että oot myös ajastanut meille luettavaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suuresti Kata! Ja kyllä voin jo luvata että paljon postauksia on tulossa ja kuvia! Tulin eilen kotiin matkalta niin aloitan vähitellen tekemään uusia postauksia matkastani! :) <3

      Poista