sunnuntai 7. kesäkuuta 2015

Polaroid Camera Snapshots

Kun olin Hangossa noin kuukauden niin tuli siellä muutakin tehtyä kun töitä! Nimittäin kävin ulkona valokuvailemassa polaroid kamerallani. Kun otin näitä kuvia niin minua alkoi ihan ensimmäiseksi harmittaa se että kun en saa niitä laitettua tänne blogiin, mutta tulipa sitten mieleen että onhan minulla mun toinen Olympus kamera millä sain otettua kuvia näistä kuvista (voi vitsi toi lause kuulosti hassulta mutta uskon että ymmärsitte mitä tarkoitan). Tottakai kameralla ei saa niin hyvin tarkennettua mitään noista polaroid kameran kuvista koska toi kuvan materiaali on niin kiiltävä niin on vaikeaa saada tosi tarkkaa kuvaa niistä.


Mitäs piditte kuvista?


4 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia, varmasti kiva muistella sitten jälkikäteen kaikkea mitä noihin aikoihin liittyi! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli! <3 Olen aivan samaa mieltä kanssasi! Ja itse myöskin tiedän kun kaikki muut kuvat löytyvät muutenkin tietokoneelta niin ei niitä koskaan tule katseltua jos niistä ei tottakai tee kuva-albumia! :)

      Poista
  2. Polaroid kuvat on tosi kivoja ja niissä on eri tavalla tunnelmaa, tosi kauniita otoksia oletkin saanut otettua ♥ Vautsi ! itse haluaisin kehittää tuollaisia meidän jääkaapin oveen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi Jasmina! <3 Kuulostaa tosi kivalta idealta mistä mainitsit että laittais noita kuvia jääkaapin oveen! Olen myös miettinyt että niistä voisi tehdä kivan pienen taulun. :)

      Poista