lauantai 14. kesäkuuta 2014

My first one

Elikkä kun otsikko sanoo niin tämä on minun IHAN ensimmäinen postaus omassa blogissani. Olen varmaan miettinyt tätä blogin tekoa liian pitkän ajan että nyt tulin sitten siihen päätökseen että tän todellakin haluan tehdä. Pakko sanoa että en varmaan ole ikinä miettinyt muuta asiaa näin paljon kun blogin tekeminen, koska olen aina miettinyt minkälaisia postauksia tekisin ja muutenkin että mistä blogini kertoisi? 

Mutta teille tiedoksi minkälainen tyttö täältä ruudun takana kirjoittelee niin olen 18-vuotias tyttö Turusta. Opiskelen tällä hetkellä kosmetologiksi ja kouluni sijaitsee Paraisilla, missä myös poikaystävänikin. <3

Aloitan kesän jälkeen viimeisen vuoden opiskeluni ja valmistun myös ensi vuonna. Rakastan myös muotia, kuntoilua ja kuvien ottamista. Kuntoilu on mielestäni tosi ihanaa koska itse pysyn tosi energisenä ja virkeänä joka päivä. Ja muotihan on melkein jokaisen tytön/naisen kiinnostuksen kohde kuten myös minun osaltani.

Mutta katsotaan miten tää mun bloggaaminen lähtee käyntiin ja minkälaisia ideoita tulen tänne keksimään. Toivottavasti pidätte ja löydätte jotain kiinnostavaa postauksistani mitä tänne tulen kirjoittamaan...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti