maanantai 30. kesäkuuta 2014

Sweden day three

Kolmas päivä oli viimeinen kokonainen päivämme Ruotsissa ja sinä päivänä nukuimme vähän pidempään...
Kun olimme heränneet ja syöneet jotain pientä niin lähdimme ihan huvikseen "Gondolen" nimiseen ravintolaan. Emme kyllä syöneet siellä vaan menimme sinne ihan maisemia katsomaan koska ravintola on 33 metrin korkeudessa maasta. Eli kuvat alapuolella on otettu sieltä.

Teki niin mieli ottaa kuva näistä tuoleista niin ihanan värisiä. :)

Käytiin yhdellä terassilla tilaamassa vähän juomista ja samalla oltiin napattu torilta tuoreita mansikoita niin niitä tuli myös syötyä.

Kun kierreltiin ihan viimeisiä kauppoja läpi ja oltiin jo menossa hotelliin päin niin tilasin matkalla smoothien... Oli tosi virkistävää!

Illalla lähdettiin viimeistä kertaa ulos syömään ja alapuolella näkyy minkälaiset vaatteet tuli valittua päälle...

Korvakorut - H&M
Kaulakoru - Glitter
Paita - Alice
Farkut - DrDenim
Kengät - Zara

Mentiin ihan tavalliseen pizzeria ravintolaan ja sieltä tilasin ihan tavallisen spagetin. Vaikka olikin simppeli annos niin maistui ihan taivaalliselta! Kun me kaikki olimme syöneet ja tilanneet laskun niin lähdimme hotellille pakkaamaan matkalaukut huomista lähtöä varten kotiin. Kun aamu koitti nousimme tosi aikaisin ylös ja lähdimme sitten kävellen terminaalia kohti... Paluu laivalla aika meni tosi nopeasti, kierreltiin vähän tax-free:ssa ja syötiin aamupalaa ja melkein sen jälkeen uni iski silmään niin lähdin hyttiin nukkumaan. Vaikka Ruotsin matka ei ollutkaan niin pitkä niin oli ihana fiilis päästä takaisin kotiin. ♥