lauantai 28. kesäkuuta 2014

Sweden day one

Heräsin tiistaina kello 6.00, oli aika aikainen herätys koska piti ehtiä aamulaivaan. Ja miksi lähdin laivalle niin syyhän oli se että olin menossa Tukholmaan. Tulen siis nyt kirjoittamaan päivä kerrallaan millainen reissuni Tukholmassa oli ja varmaan myöhemmin laitan tänne myös kuvia ostoksistani.
Olin aika väsynyt kun päästiin laivalle niin kävin vaan nopeasti syömässä aamupalaa ja sitten suuntasin hyttiin nukkumaan. Melkein koko laivareissu meni siihen että nukuin tai kävin syömässä koska en jaksanut melkein paljon muuta tehdä kun odotin vaan että päästäisiin perille.
Laiva saapui Tukholmaan 20.00. Kun oltiin päästy laivasta ulos lähdettiin kävelemään hotellia kohti. Yleensä otamme perheen kanssa taksin jos olemme menossa johonkin hotelliin mutta yleensä kun tulemme Ruotsiin niin on paljon kivempi kävellä hotellille ja samalla katsoa vähän maisemia.

Hotellin nimi oli Scandic missä asuimme pari päivää ja hotellihuone näytti tältä.

Kun saavuimme hotellille niin jätimme kaikki matkalaukut sinne ja päätimme että jos lähtisimme kävelemään vanhaa kaupunkia kohti ja jos löytäisimme jonkun kivan paikan mistä saisi jotain pientä iltapalaa. Ja matkan varrella tuli otettua vähän kuvia myös päivän asusta...

Takki - Veromoda
Kaulakoru - Kappahl
Paita - Seppälä
Farkut (tilattu jostain nettikaupasta)
Laukku (saatu)
Kengät - Converse

Ei käyty tässä paikassa syömässä teki vaan mieli ottaa kuva noista kukista kun näyttivät niin kauniilta:)

Löydettiin lopuksi kivan näköinen ravintola. Jäätiin ulos terassille istumaan ja itse tilasin katkarapuleivän ja pakko sanoa että oli maailman paras katkarapuleipä mitä ikinä olen syönyt!