perjantai 21. marraskuuta 2014

Finally Back Home!

HEIPPA kaikki ihanat! VIHDOIN olen taas kotona ja nyt virallisesti mun työharjoittelu onkin ohi ja tiistaina onkin sitten meno takaisin koulun penkille! Mun työharjoittelu on ollut ihan paras kokemus ikinä! Rakastin yli kaiken työskennellä laivalla ja ihan siitä syystä että kaikki ne muut ihmiset mitkä siellä työskenteli olivat niin super ihania! Tulin niin läheiseksi monen ihmisen kanssa ja avauduin myös tosi paljon monelle ihmiselle ja ihan siitä syystä että kun työskentelee laivalla kokonaisen viikon niin se ei ole yhtään sama asia jos työskentelisi maissa. Sitä tunnetta ei vaan mitenkään pysty selittämään kun on laivalla 24 tuntia jokainen päivä samojen ihmisten kanssa niin tunteet siellä ovat niin vahvoja! Keskiviikkona oli siis mun viimeinen työpäivä laivalla ja se loppuikin maailman hienoimmalla tavalla. Kun olin Taxfree:ssä työskentelemässä niin aloinkin yhdessä kohtaa ihmetellä että missä kaikki muut ovat? Yhtäkkiä sinne sitten ilmestyi muutama niistä ihmisistä kenen kanssa olin eniten saanut työskennellä ja he tulivat kaikki kiittämään minua miten ihana olen ollut koko tämän työharjoittelu jakson ajan... Liikutuin niin paljon kun sain kuulla niin monia positiivisia asioita ja aloinkin sitten itse itkemään, mutta ilon kyyneleitä ne olivatkin. Haluan vain ISOSTI kiittää kaikkia kenen kanssa sain mahdollisuuden työskennellä laivalla ja olen kiitollinen kaikista asioista mitä sain siellä oppia! Suosittelen koko sydämestäni jos joku haluaa joskus kokeilla lähteä työharjoitteluun Viking Line Amorellaan niin lähtekää ihmeessä! Siellä oppii niin paljon ja siellä kasvaa paljon ihmisenäkin henkisesti että fyysisesti!




Mutta siis nyt olen vihdoin kotona ja toivottavasti siellä edes yksi ihminen on jaksanut odottaa nämä seitsemän päivää kun olen ollut poissa! ♥ Mutta enään ei tarvitse odotella koska nyt olen kotona! 



4 kommenttia:

  1. Vau! Kuulostaa hienolta :o En oo koskaan ajatellut, että laivallakin voisi olla työharjoittelussa. :D Ehkä siksi että asun täällä pohjoisessa, kaukana noista risteilyaluksista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli hienoa ja todellakin sen arvosta! Haha no kyllä mä tavallaan ymmärrän sua jos kerran lähellä ei ole kerran noita risteilyaluksia! :)

      Poista
  2. Moikka! Eksyin sun blogiin googletellessani työharjoittelu-mahdollisuuksia laivalla. Opiskelen itsekin kosmetologiksi ja lähtisin mielelläni laivalle työharjoitteluun! Mitä kautta otit yhteyttä Viking Lineen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun kiva kuulla jos sinua kiinnostaa laivalla työskentely! Nyt on pakko sanoa että en oikeen muista kun siitä on jo vähän aikaa mutta uskon että googlasin ihan esille Viking Linen omat sivut ja siellä löytyi lomake minkä sai täyttää netin kautta ja tallentaa sinne! :)

      Poista