sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Loviisan Aitta




Heipparallaa kaikki! Huomaatteko jotain uutta minussa? Kävin eilen leikauttamassa hiukset ja laitettiin myös vaaleita raitoja hiuksiin, mitäs pidätte? En tiedä huomaatteko te mitään eroa mutta itse huomaan tosi paljon ja olen niiiin tyytyväinen! Kävin Myllyn hius keskuksessa laittamassa nää raidat ja leikkaamassa hiukseni. Oon käynyt siellä pariin otteeseen aikasemmin ja joka kerta olen ollut tosi tyytyväinen. Kun olen käynyt eri paikoissa kampaajalla en ole yleensä huomannut yhtään eroa kun olen lähtenyt ovesta ulos, mutta täällä huomaan jokaisen kerran jälkeen ison eron hiuksissa! Halusin saada hiuksiin sitä raikkautta ja vähän kylmyyttä, niin mulle laitettiin eka nää raidat värinpoistolla ja annettiin vaikuttaa ja kun hiukset piti tän jälkeen pestä niin kampaaja laittoi pesun aikana viellä sellaisen kylmän vaalean sävyn hiuksiini vaikuttamaan semmoinen 10 minuuttia. Yleensä olen aina värjännyt hiukseni talveksi tosi tummaksi mutta en tiedä kaipasin nyt jotain vaihtelua.




Kaulahuivi - ?
Paita - BikBok
Korvakorut - Ginatricot
Kello - Guess
Farkut - DrDenim
Kengät - Timberland


Käytiin tänään äidin kanssa Ruskon Loviisan Aitassa. Täällä tulee käytä vuoden aikana moneen otteeseen mutta erittäin paljon talven aikana! Otin teille vähän kuvia kun oltiin sisäpuolella katselemassa ja hienoja kuvia tulikin kun heillä onkin niin ihania tavaroita!








Kaksi pientä jutta tarttui mukaan ja en tule viellä paljastamaan että mitä ostin mutta tulen kyllä näyttämään ne täällä blogissa myöhemmin ja myös että mitä tein näistä kahdesta pienestä jutusta...





















2 kommenttia:

  1. Ihanat hiukset ja olet kyllä tosi kaunis! :) Ja eikä miten kiva putiikki! Tuolta löytyisi vaikka mitä kivaa kotiin <3 nuo viltit on ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Jasmina! Ja kyllä niin olikin ja löytyikin vaikka mitä! :)

      Poista