lauantai 10. tammikuuta 2015

Badly Missing Summer

Tässä vanhoja kuvia katsellessa pakko myöntää että iski kauhea kesä kaipuus!!! Ajattelin tulla jakamaan teidän kanssa asioita mitä juuri minä kaipaan tällä hetkellä kesästä. 

1. Uimarantoja! 
Siis kaipaan niin suunnattomasti sitä että voi lähteä rannalle ottamaan kunnolla aurinkoa ja saada kuunnella sitä ihanaa meren suhinaa. Kaipaan varsinkin niitä rantoja mitkä löytyvät Hangosta silloin tuntuu ihan siltä että olisi jossain ulkomailla todella lämpimässä.




2. Kesäiset smoothiet ja mehut! 
Tuli yhtäkkiä kauhea himo noita raikkaita ja hedelmällisiä smoothieita kun kesällä ne kyllä maistuivat  erittäin taivaalliselle!!




3. Herkulliset & mehukkaat salaatit plus MANSIKAT! 
Siis musta tuntuu että mä en pystyis eläämään yhtä kesää ilman mansikoita! Käytän tuoreita mansikoita ihan kaikkeen! Puuroon, jugurttiin, jälkiruokiin ja juotaviin... 
Myös raikkaat ja kylmät salaatit oli aivan ihania tehdä myös kesällä!




4. Kesäkuvat! 
Viime kesänä kuvailin tänne blogiin tosi paljon ja musta tuntuu tällä hetkellä niin tylsältä kuvata talvella... Päivä pimenee hetkessä mutta kesällä aurinko oli viellä taivaalla vaikka kello oli 11 illalla! Tähän samaan voin viellä lisätä kun katsoo alapuolella olevia kuvia että kaipaan myös ihan hirveästi kesäisiä asuja!






5. Kesäistä treenaamista!
 Innostuin viime kesällä hirveästi käymään lenkillä ja varisnkin Hangossa. Kävin juoksemassa ihan rannan vieressä ja muutenkin salilla kävin tosi paljon koko kesän aikana kun en kesätöitä saanut, niin päätin sitten ottaa vapaata aikaa hyväkseni ja keskittyä pelkästään treenaamiseen!





6. Auringon ottamista! 
Kaipaan niin sitä kun voi olla ruskettunut! Kaikki vaatteetkin näyttävät hyvältä päällä kun on ruskettunut! Viime kesänä kun mulla ei ollut kesätöitä mulla riitti kivasti aikaa myös auringossa oleskeluun ja otin aurinkoa jopa öljyllä... Kyllä tiedän kun huono juttu toi on ja mun varsinkin pitäis tietää se kun olen pian ammatiltani kosmetologi mutta en voi sille mitään koska rakastan olla ruskettunut!



Tässä olivat mun isoimmat kaipaukset kesästä toivon että piditte tästä postauksesta ja saatte ilo mielin jakaa myös omat kaipauksenne kesästä postauksen alapuolelle kommentoimalla! ♥
























10 kommenttia:

  1. vitsi miten ihania kesäkuvia, aloin itsekin kaipaamaan kesää entistä enemmän!<3 ja vautsi siulla on hyvä kroppa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tuuli! ♥ Kyllä se kesä sieltä pian tulee!! :)

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Mukava kun kesä on huminalla tulossa <3 aina sekin tulee niin äkkiä lopulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Olen aivan samaa mieltä! Odotan innolla tätä tulevaa kesää! :)

      Poista
  3. Apua mää en kestä nainen sun kroppas!! Huh <3 oot aivan uskomattomassa kunnossa ja siihen päälle vielä noin kauniit kasvot ja koko olemus! Ihanan tyylinkin näytät omaavas<3 meitsi tykkää!! Postaus oli muutenkin tosi kiva- kesääää tule jo!! Ps. Onneksi löysin blogisi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau miten paljon positiivista yhdessä kommentissa... Olen tosi liikuttunut koska en ole ikinä saanut kuulla näin paljon positiivista palautetta mun kropasta... olen aina itse ollut se henkilö kuka kehuu toisten ulkonäköä. Tässä tulee kyyneleet ihan silmille... KIITOS <3!

      Poista
  4. WAU mitä kuvia! Siis ihan tajuttoman upeita! :) Myös sinä, jestas miten kaunis ja ihana kroppa! Jään ehdottomasti lukemaan myös jatkossa! :) ♥

    Koska kommentteja on aina kiva saada ja antaa, Kurkkaisithan myös, ja heittäisit vaikka mielipidettä?(:
    ❤:llä Henna/HENNAM.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta piristävästä kommentista! ♥ Tosi ihanaa kuulla jos jäät blogiani lukemaan! :) Ja käyn ehdottomasti katselemassa omaa blogiasi!

      Poista
  5. Huhhuh, aivan ihania kesäkuvia <3 ja oot ihan älyttömän kaunis! :)

    Iteki oon tässä viimeaikoina kaivannu kesää ihan kunnolla: aurinkoa, vapaapäiviä, tuoreita hedelmiä ja marjoja, ilosaarirockia ja pitkiä metsälenkkejä koirien kanssa.. <3 voi kesä, tule pian!!
    Mun mielestä talvi vois olla aina vaan joulun ajan ;D

    <3:llä enni
    http://elamaa-enni.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvista kuuluu iso kiitos mun poikaystävälle joka niitä niin hienosti osaa ottaakin! <3 Mutta kiitos kuitenkin ihana Enni! Olen aina ollut samaa mieltä tuon kanssa että talven pitäisi vaan pysyä joulun ajaksi ja heti sen jälkeen alkaisi kevät. Mutta kyllä se kesä tulee sieltä nopeasti kun sitä vähiten odottaa! <3

      Poista