lauantai 3. tammikuuta 2015

Dior Addict

Hei taas! Syy miksi en ole kirjoitellut viikkoon on että olen ollut töissä koko sen ajan ja mulla uudenvuoden vietot meni myös ohi juuri työn takia, mutta ei mulla olis tänä vuonna ollutkaan mitään ihmeellisiä uudenvuoden suunnitelmia! Mutta nyt pääsen myös toivottamaan kaikille teille oikein mahtavaa uutta vuotta! Yhdestä asiasta toiseen niin kun otsikko jo ehkä vähän paljastaa niin olen viimeaikoina ollut ihan koukussa Diorin tuotteisiin! Mulla ei ole tähän saakka ollut mitään valitettavaa siinä merkissä koska kaikki asiat heidän kosmetiikassa ovat todellakin kohdallaan! Kuvia tulee alapuolella mitän olen Diorilta viimeaikoina ostellut...






Mitkäs ovat teidän mielipiteet Diorin tuotteista? Onko teillä jokin oma lemppari tuote heiltä? Jos on niin mikä?











2 kommenttia:

  1. Itse juuri eilen hypistelin noita Diorin kynsilakkoja, vielä ei tarttunut mukaan mutta ehkä tämän jälkeen pakko hakea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tosiaankin käydä ostamassa! Lakka kuivuu erittäin nopeasti ja sillä on vähän geelimäinen koostumus mikä tekee siitä kynsilakan pinnasta tosi kovan ja pysyvyys on erittäin hyvä! :)

      Poista