perjantai 31. heinäkuuta 2015

Makeup Friday

Heippahei ihanat! Halusin tulla tänne blogin puolelle myös jakaamaan mun viimepäiväisen meikin! Olen ihan rakastunut tähän mun viimepäiväiseen meikkilook:kiin. Silmiin olen käyttänyt mun uutta Too Faced Chocolate Bar palettia. Ja kyllä! Olen aivan rakastunut! ♥ Huulimeikki on myös ihan uusi, niihin olen käyttäny mun uutta huultenrajauskynää ja huulipunaa, Dior:ilta. Sävy on vähän erilainen mitä yleensä käytän huuliini mutta olen kyllä aivan myyty! Tätä huultenrajauskynää ja huulipunaa tulen käyttämään paljon! Huultenrajauskynä pysyy kokonaisen päivän huulissa, ainoastaan huulipunaa joutuu aina syömisen jälkeen lisäämään mutta rajauskynä pysyy paikoillaan eikä kuivata myöskään huulia!


Dior:
Lipliner - 593 Brown Fig
Lipstick - 525 Vintage


Mitäs mieltä olette meikistä sekä huulimeikistä?

Puss & Kram,
Essi ♥





4 kommenttia:

  1. Tosi kivan näkönen lookki, semmonen huolitellun näköinen. :)

    VastaaPoista
  2. Upea meikki!:) Sellainen huoliteltu ja tyylikäs<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Todella hyvältä näyttää :) Sä kyllä osaat meikata todella hyvin. :)

    VastaaPoista