torstai 18. joulukuuta 2014

Birthday Gifts


Ihana poikaystäväni oli ostanut minulle valkoisen Polaroid kameran! Hän antoi sen jo kun olimme Tallinnassa ja oli kyllä maailman ihanin lahja! En osannutkaan arvata että mitä hän oli minulle lahjaksi ostanut mutta yllätyin niin paljon! Olin myös niin innoissani että pääsin ottamaan sillä kuvia sillä hän oli myös ostanut yhden paketin valmiiksi minulle missä oli 10 kuvaa ja ne 10 kuvaa ikuistimme meidän yhteiselle Tallinna reissulle! ♥




Tässä oli vähän kuvia mitä otettiin reissulta ja on kyllä aika hauskaa että kun tällä kameralla kuvia ottaa niin pitää miettiä niin tarkkaan että miten sen kuvan ottaa, kun se on vaan kerran yksi kuva mikä sieltä tulee ulos! Näistä kuvista tällä Polaroid kameralla saa kyllä kerättyä ihania muistoja ja ainoa mikä puuttuu viellä on joku valokuva albumi minne nämä kaikki saisi kerättyä!



 Äiti ja isä antoivat minulle lahjansa kun tulimme Mathiaksen kanssa kotiin Tallinnasta samana iltana. Olin niin onnellinen että he olivat hankkineet Olympus kameraani linssin millä saa otettua lähikuvia! En maltakkaan odottaa että pääsen kuvailemaan tällä linssillä!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti