tiistai 16. joulukuuta 2014

Tallinna Reissu 1/2

Päivä 1

Kello oli soimassa 06.00 aamulla ja silloin heräsimme Mathiaksen kanssa! Pukeuduimme ja söimme nopeasti aamupalaa ja sen jälkeen äiti heitti meidät autolla bussipysäkille. Bussimme lähti kello 7.30, eli aika aikaisin. Heti kun pääsimme bussiin niin nukahdimme hetkeksi matkan varrella.

Ajoimme siis bussilla Helsinkiin mistä sitten otimme laivan Tallinnaan päin! Laivareissu kesti noin kaksi ja puoli tuntia niin ei kylläkään hirveen pitkään! Hermostutti todellakin astua laivaan kun oli pari päivää ennen luvattu lauantaiksi kauheaa myrskyä merelle. Mutta ei onneksi keinunut niin hirveän paljon kun olimme laivalla ja onneksi me löydettiin omat istumapaikat koska laiva oli ihan TÄYNNÄ!

Lopulta kun saavuimme perille noin kello 15.00 kävelimme heti hotellille. Saimme heti huoneen kun tulimme ja huone oli kyllä niin kivan näköinen! Tai en tiedä sisustuksesta mutta tilava oli ainakin ja oltiin kerroksessa 17 eli olimme aika korkealla!

Kuva ei ehkä paljasta sitä todellisuutta miten korkealla me oikeesti olimme!

Hotellissa kun olimme olleet noin tunnin ja laittauduttu niin otimme taksin Kristine kauppakeskukseen.

Kun olimme hetken kiertäneet kauppoja läpi niin molemmilla oli kuriseva nälkä niin löysimme yhden tosi kivan ravintolan mihin jäimme istumaan ja syömään.

Siis NAM että oli herkullista! Ja ette kyllä ikinä usko kuin halpaa toi ruoka oli! Tilasimme kahdet isot juomat, pizzan ja broilerin ranskalaisilla niin hinta oli vain 25 €!

Tässä oli myös yksi pieni kuva asusta mikä oli päällä päivän aikana.

Korvakorut - Ginatricot
Musta toppi - Alice (Ruotsista)
Kello - Guess
Farkut - DrDenim
Saappaat - Belle shoes (Ruotsista)

Kun ilta lähestyi niin laitoimme molemmat Mathiaksen kanssa vähän kauniimpaa vaatetta päälle ja lähdimme hotellin baariin hetkeksi istumaan ja tilasimme myös pienet drinkit.

Korvakorut - Ginatricot
Mekko - Selected
Kello - Guess
Clutch - ?
Kengät - Zara

Kun kello oli jotain 23.00 kävelimme viimeiseksi mäkkäriin hakemaan viisi hampurialista syötäväksi hotelli huoneeseen yö-ruuaksi.